Som du säkert sett finns det en del annonser på vår blogg och andra företagssamarbeten. Vi hoppas att detta inte stör dig. Som du säkert förstår är annonsering och företagssamarbeten en förutsättning för att vi ska kunna lägga ner tid och engagemang på bloggen.

Är du kanske intresserad av att annonsera på vår blogg, synas i artiklar med ditt erbjudande eller arrangera tävlingar i samarbete med oss?  Här kan du läsa mer om olika samarbetsmöjligheter. Om du vill veta mer om bloggens räckvidd och om våra läsare kan du läsa mer om vår reseblogg. Läs gärna också vår PR-Policy.

Kontakta oss på e-post

Annonsera på blogg

Vi kan placera annonser mellan blogginlägg, antingen på förstasidan eller på relevanta undersidor (till exempel sidor om olika destinationer eller campingar, se Restips och Ställplatser). Alla annonser syns oavsett om bloggen läses på en dator, en iPad eller en mobiltelefon. Observera att vi förbehåller oss rätten att tacka nej till annonser som inte stämmer överens med inriktningen eller designen på vår blogg. Priser diskuteras på mejl eller telefon.

Synas i artiklar på blogg

Vi är öppna för samarbete kring inlägg på vår blogg, så länge vi bedömer ämnet som intressant och förenligt med bloggens inriktning. Observera att vi alltid skriver våra egna ärliga synpunkter och att vi följer svensk lagstiftning, vilket betyder att samarbete alltid måste märkas ut.

Vi kan också publicera artiklar som skrivits av andra än oss själva, och då måste artikeln tydligt märkas ut som ett gästinlägg. Här kan du se exempel på tidigare samarbeten kring artiklar publicerade på vår blogg:

Arrangera Tävlingar på blogg

Vill du och ditt företag arrangera en tävling tillsammans med oss på vår blogg? Hör av dig om du har en idé och en vinst som du tror kan vara intressant för våra läsare, så kan vi tillsammans komma fram till ett bra upplägg!

Vi kan uppmärksamma tävlingen i ett blogginlägg, lägga upp den på sidan ”Tävla” och dessutom marknadsföra den via vår Facebook-sida. Efter genomförd kampanj kan vi presentera statistik över räckvidd och interaktion.